ČASTÉ DOTAZY

Lze zboží vyzvednout osobně?

Zboží lze vyzvednout osobně v kamenné pobočce Stylsport v Praze.  Adresa je: Havanská 12, Praha 7. Aby zde bylo  pro Vás zboží připraveno, musíte si při nákupu zvolit variantu – Osobní předání. Ve Stylsportu si můžete zboží vyzvednout jakmile Vás informujeme emailem/smskou.

 

Jak budu informována o odeslání a doručení mé objednávky?

Prostřednictví emailu budete informováni o každé změně stavu objednávky. Vyplňujte prosím email pozorně bez překlepů. Pokud Vám nepřijde potvrzující email o přijetí objednávky, kontaktujte nás prosím na našem emailu:

 

Kdy bude objednané zboží doručeno?

Zboží odesíláme standardně do 5 pracovních dnů. Doručí Vám jej společnost GLS. V případě, že dojde k prodlevě v dodaní, informujeme zákazníky formou emailu.

 

Je vhodné sušit trička v sušičce?

Sušení triček v sušičce nedoporučujeme. Velmi horký vzduch může poškodit potisk.

 

Jakou formou probíhá platba?

Při osobním předání probíhá platba v obchodě obchodě Stylsport (Havanská 12, Praha 7). U zásilek posílaných PPL v rámci ČR a SR probíhá platba formou dobírky po doručení zboží.

 

Je možné zakoupené zboží vyměnit?

Zboží je množné vyměnit v době vymezené zákonem. Při výměně zboží platí zákazník veškeré dopravní/poštovní náklady spojené s výměnnou zboží.

 

Jak je možné zakoupené zboží reklamovat?

Zboží je možné reklamovat osobně v obchodě Stylsport (Havanská 12, Praha 7), nebo prostřednictvím emailu a následného zaslání poštou. Kompletní informace o problematice reklamací si můžete přečíst v příslušné kategorii Eshopu.